slider-image

Nowy adres: Turek, ul. Komunalna 2

Zadbaj o siebie

Oferta

SIŁOWNIA

Zapraszamy serdecznie do siłowni, która znajduje się na powierzchni blisko 100m2. Wyposażona jest w profesjonalny sprzęt firmy HES, Star Track, Reebok i York. Treningi indywidualne z instruktorem oraz grupowe na specjalne życzenie.

STREFA TRENINGU FUNKCJONALNEGO

Do dyspozycji klientów mamy:

  • worek bokserski,
  • lina do wspinaczki,
  • skrzynia crossfit,
  • ciężary kettlebell,
  • taśmy TRX,
  • uchwyty do pompek,
  • skakanki,
  • lina crossfit.

FITNESS

Zapraszamy na zajęcia fitness, które odbywają się na dwóch salach.

SPINNING

To ćwiczenia na rowerach stacjonarnych – ale nieco innych niż te domowe albo z siłowni. Rowery do spinningu są wzorowane na kolarskich – miały bowiem służyć sportowcom do treningów poza sezonem. Dziś spinning proponuje wiele klubów fitness. Warto spróbować! To nie tylko sport. To zabawa! Spinning to zajęcia o charakterze wytrzymałościowym. Muzyka – odpowiednio dobrana przez instruktora – narzuca tempo jazdy. Wiąże się ono z ukształtowaniem terenu: są odcinki, gdy pojeździsz po płaskiej nawierzchni, oraz takie, gdy będziesz pedałować z góry i pod górę. Dzięki temu za każdym razem możesz wybrać się w zupełnie inną trasę.

Miło spędzisz czas, poprawisz kondycje i zdrowie. Jazda na rowerze to również sport aerobowy (tlenowy), więc korzystnie wpływa na układ oddechowo-krążeniowy. Regularne treningi poprawiają kondycję fizyczną i wzmacniają odporność organizmu. Pomagają także rozprawić się z cellulitem i rozstępami. Podczas jazdy intensywnie pracują nogi, brzuch, biodra i pośladki – ukrwienie tych partii ciała sprawia, że skóra staje się jędrniejsza i elastyczniejsza. Dzięki ćwiczeniom wzmocnisz mięśnie, ale także zrzucisz zbędne kilogramy i harmonijnie wymodelujesz sylwetkę.

TRAMPOLINY

Jumping to ćwiczenia w rytm energicznej muzyki, polegające na skakaniu na trampolinie. To naprawdę intensywny wysiłek cardio.  W godzinę można spalić 600–1200 kcal! 10 minut sesji na trampolinie równa się 30 minutom biegania. Ćwiczenia na trampolinie ujędrniają pośladki, wzmacniają mięśnie nóg i brzucha. Co więcej, taki trening zwiększa gibkość i koordynację ruchową oraz zmniejsza poziom stresu. To forma ćwiczeń fizycznych, która łączy w sobie dużą dawkę wysiłku i zabawy.

OBWÓD

Trening obwodowy polega na wykonaniu zestawu ćwiczeń po kolei, jedno po drugim( 30 sekund ćwiczymy/10 sekund odpoczywamy). Po zakończeniu wykonywania wszystkich ćwiczeń (obwód) odpoczywamy, po czym wykonujemy kolejny obwód zaczynając od ćwiczenia pierwszego w kolejności, całość powtarzamy 8 razy.

FITNESS

Step

to zajęcia choreograficzne prowadzone z użyciem platformy (stopnia). Trening ten doskonale kształtuje mięśnie ud, pośladków i łydek. Wpływa korzystnie na spalanie tkanki tłuszczowej.

Body Shape

to zajęcia prowadzone z użyciem ciężarów, gumowych taśm, tubingów, polegające na wielokrotnym powtarzaniu ruchów. Trening ten świetnie kształtuje sylwetkę.

TBC

to skrót od angielskiej nazwy Total Body Conditioning, czyli wzmacnianie całego ciała. Szczególny nacisk na partie brzucha, ud i pośladków.

Tabata

Tabata, czyli czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu „podkręca” metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej.

Joga

w świecie zachodnim przyjmowana potocznie za zestaw ćwiczeń fizycznych i umysłowych, uprawianych głównie dla zdrowia.

Zajęcia dla dzieci

Zajęcia taneczno-ruchowe dla dzieci w wieku 4-11 lat.

DODATKOWE ZAJĘCIA INDYWIDUALNE I GRUPOWE

Możliwe na specjalne życzenie klientów. Chcesz zacząć ćwiczyć, ale nie wiesz jak? Nic prostszego :D Jesteśmy właśnie dla Ciebie.

Wykwalifikowana kadra zadba o trening dostosowany do Twoich potrzeb.

Monika Łechtańska-Błaszczak

Zajęcia prowadzi od 2006 roku. Doświadczenie zdobyła prowadząc zajęcia w Kaliskich klubach fitness oraz na UAM również w Kaliszu. Instruktorka rekreacji ruchowej ze specjalizacją aerobik, instruktorka sportu ze specjalizacją kulturystka. Ukończyła szkolenia: Power Step and Fitness Muscle, Power Step Combination, Complete Shape Instructor, Aerobox, Zdrowy Kręgosłup. Brała udział w warsztatach i konwencjach: International Fitness and Dance Convention,Strong Fitness Day,Only 1 Day with Fitness, Disco Dance and Step,Power Tribal Choreography Dance,Baila Morena,Latin and Brasil New Style, Zumba oraz Salsa. Oprócz tych wyuczonych umiejętności ma też dużo optymizmu i wiele energii. Jest kreatywna i zawsze otwarta na nowe pomysły innych osób. Dzięki temu, oprócz prowadzenia zajęć, zajmuje się swoim klubem.

Darek Olejnik

Jego przygoda z ciężarami zaczęła się w 1980 roku, od trenowania w klubie Barbórka w Turku pod okiem pana Kutkowskiego. Swoje doświadczenia czerpał miedzy innymi w takich klubach jak Herkules i Sandow w Poznaniu. W Szczecinie w klubie Helios. Wrocław klub Samson. Od roku 2010 związany jest z Fitness Planet, gdzie spełnia się jako instruktor na siłowni. Wieloletnie doświadczenie oraz ogromna wiedza z zakresu kulturystyki i kultury fizycznej pozwala na utrzymanie wysokiego poziomu pracy. Bez wątpienia zaraża ogromną pasją.

SAUNA

Sauna sucha – możliwe seanse suche lub parowe z użyciem kamieni w temperaturze 90-120 °C, maksymalnie w saunie zmieści się 8 osób. W trakcie sesji możliwa kąpiel. Polecamy korzystanie z sauny w ramach odnowy biologicznej. Ta forma regeneracji jest niezbędnym czynnikiem uzupełniającym każdy trening. Pamiętajmy o higienicznym trybie życia i dajmy naszemu organizmowi odrobinę relaksu. A ile go potrzebujemy? Maratończycy mówią, że jeden przebiegnięty maraton odpowiada miesiącowi regeneracji. My mówimy, że godzina w tygodniu to minimum. Pamiętajmy, aby z sauny korzystać rozsądnie i według wskazań.

MINI FIT BAR

Kawa i herbata zawsze pod dostatkiem, to idealne rozwiązanie na początek lub koniec aktywnego dnia. Ponadto owoce, suplementy diety i zawsze świeża dostawa wody, a wszystko w rozsądnej cenie.